20 évvel ezelőtt a Honda Civic visszatért a sportos stílushoz
Visszatekintés: amit Bulgária írt 20 évvel ezelőt magazin de piese auto online.

A japán cég stúdiója alapján, amelyet Takeo Fukui elnök személyesen mutatott be Genfben, és amely a Civic modell jövő generációjának főbb jellemzőit tartalmazza, a Honda kompakt osztálya visszatér a karosszéria alacsony és széles agresszív arányaihoz. Ezzel a kudarcba fulladt kísérlet, a Civic kisteherautószerű járművé alakítása időben véget ér, és nem okoz további károkat a Hondában. A vásárlók határozottan nem fogadták szívesen a 33 éves Civic névre keresztelt modell jelenlegi generációját, ami nagyon veszélyes lehet a japán gyártóra nézve – elvégre a Civic eladások adják a cég forgalmának közel 30 százalékát. A genfi stúdió megítélése szerint a hibát belátták, és gyorsan kijavítják – a rejtett Alfa Romeo-stílusú hátsó ajtókilincsekkel ellátott ferdehátú visszaköszön az alacsony, mozgékony sziluetthez és a kifejezetten széles karosszéria dinamikus megjelenéséhez. Az európai piacokon jövő év elején várható új Civic alapfelszereltsége az ESP (a Hondánál VSA-nak hívják a rendszert) és az oldallégzsákok, amelyek védik a fejeket az ütközéstől, a motorpaletta pedig valószínűleg a 2,2 literes lökettérfogatú, 140 lóerős maximális teljesítményű japán dízelmotort is magába foglalja. falu és maximális nyomatéka 340 Nm.
- 2025-06-05 - A BMW i4 csúcsmodellje 601 lóerővel érkezik
- 2025-06-04 - Škoda Superb 1.5 TSI m-HEV: a cseh E-osztály számos tehetséggel (TESZT)
- 2025-06-02 - Subaru BRZ: Purista vagyok, vegyél meg! (TESZT)
- 2025-06-01 - A legérdekesebbek a Spasovden 2025-ből
- 2025-05-31 - Okos #1 Pro - egy hashtag a vezetési élményhez? (TESZT)
- 2025-05-30 - Wartburg 311/3 Coupé: a szocialista tábor egyetlen keményteteje
- 2025-05-29 - Porsche 914: egy másik perspektíva
- 2025-05-28 - Új elektromos motorkerékpárok 2025-ben: Ultraviolette F77 Mach 2
- 2025-05-27 - Egy kocsi sofőr nélkül: a robottaxik támadása
- 2025-05-26 - A Xiaomi SU7-nek lesz egy SUV-os testvére: a YU7
