A 2015-ben alapított Leapmotor mára elérte az 1 millió elektromos jármű gyártását.
A Leapmotor hivatalosan is bejelentette, hogy legyártotta az egymilliomodik elektromos járművét, ezzel a kínai autóipar második startup vállalata lett, amely átlépte ezt a mérföldkövet. Ez az eredmény nemcsak a vállalat fejlődésében fontos mérföldkövet jelentett, hanem megerősítette a folyamatos növekedést is. A márka új magasságokba emelkedett magazin de piese auto online.

A fejlesztés egyik kulcsfontosságú pillanata a gyorsaság, amellyel ez történik: mindössze 343 nap telt el az 500 000. és az egymilliomodik elektromos jármű legyártása között – rekordidő a „fiatal” kínai autógyártók között. Ez bizonyítja a vállalat magas szervezeti kapacitását, méretét és piaci elismertségét. A Leapmotor magabiztosan lép túl a startup fázison, és a nagyobb léptékű és magabiztos bevezetés szakaszába lép.
„Az ugrás jelensége” – a globális, szabadalmaztatott fejlesztéseken és elérhető technológiákon alapuló siker
Az „1 millió legyártott elektromos jármű” elérése mögött a Leapmotor saját globális fejlesztési stratégiája és a megfizethető technológiákra vonatkozó víziója áll. Ez a fenntartható siker a „Leap-jelenség”. A 2025-ös év első nyolc hónapjában több mint 320 000 kiszállítással a Leapmotor továbbra is vezető szerepet tölt be az új kínai elektromos járműmárkák között, és hat egymást követő hónapban szegmensének legkelendőbb járműve volt. Ugyanakkor bekerül a Fortune China 500, Kína 500 legnagyobb magánvállalkozása és Kína 500 legnagyobb gyártója 2025-re vonatkozó listájára. Különböző területeken – K+F, piaci teljesítmény, menedzsment és működés – elért elismerései megerősítik a Leapmotor képességeit, mint már régóta nagyvállalat.
A Leapmotor a fenntartható fejlődés útján haladva elérte az egymillió legyártott elektromos járművet: szilárd alapokat építve és felgyorsítva a korszerűsítést. Az eredmény ünnepségén Zhu Jiangming, a vállalat alapítója, elnöke és vezérigazgatója elmondta: „Öt évbe telt, mire az első Leapmotortól az 500 000. darabig jutottunk. Most, kevesebb mint egy évvel később, már megünnepeltük az egymilliomodikat. Ez egyértelmű jele annak, hogy fejlesztésünk üteme gyorsul. Hisszük, hogy jövőre megünnepelhetjük a következő egymilliomodik autónkat.”
Ezzel egy időben a Leapmotor jelentősen kibővítette portfólióját. A fogyasztói értékre összpontosítva a vállalat négy terméksorozatot vezetett be – A, B, C és D –, amelyek SUV és egyterű járműveket is tartalmaznak. Zászlóshajó modelljei innovációikkal lenyűgöznek, és erőteljes piaci hatást keltenek: a C10 kiszállítási mennyisége már meghaladta a 160 000 darabot, az áprilisban debütált B10 teljes értékesítése pedig már meghaladta a 60 000 darabot.
A múlt hónapban a müncheni autószalonon a Leapmotor bemutatta új B05 modelljét, amely kiemelkedett dizájnjával, európai stílusú vezethetőségével és élvonalbeli technológiáival. Nagy az elvárás, hogy ez az autó a fiatal közönség első számú választása legyen a városi mobilitás terén. A B05 az év utolsó negyedévében kerül forgalomba Kínában, és 2026-ban lép be a globális piacra.
- 2025-10-04 - Opel Combo Electric - a négylábú kedvenc
- 2025-10-02 - VW Polo: miért rohan utána mindenki?
- 2025-10-01 - Elektromos Fordok turnéra indulnak Bulgáriában
- 2025-09-30 - Ezek a használt modellek csak mennek tovább: Volvo XC90 1. generáció (2002-2014)
- 2025-09-29 - Ezek a használt modellek csak mennek tovább: Tesla Model S
- 2025-09-28 - Közel 4000 levára büntettek egy román emberkereskedőt
- 2025-09-27 - Több százezer BMW tűzveszélyes világszerte önindítóhiba miatt
- 2025-09-26 - 50 éve mutatkozott be a Jaguar XJ-S
- 2025-09-25 - K4: A Kia új kompakt modellje (VIDEÓ)
- 2025-09-24 - A BMW új magyarországi gyára októberben kezdi meg az iX3 sorozatgyártását.
