A VW fejleszti az új Amarokot – Ford nélkül
A második generációs Amarok 2023-tól lesz elérhető Európában, a Forddal együttműködve. Dél-Amerika azonban kap egy önálló modellt, amelyet kizárólag a VW fejlesztett semnalizare van wezel pret stanga si dreapta.

A VW az Amarok utódján dolgozik. Az új modell várhatóan 2027-ben kerül piacra. Európában azonban nem. Az új pickupot kifejezetten Dél-Amerikára fejlesztik. A pickup új generációjának bejelentésével a VW közzétett egy vázlatot, amelynek célja, hogy bemutassa, hogyan fog kinézni a jármű a jövőben. Első pillantásra egyértelmű: megmaradt a VW-től megszokott alapkialakítás.
Futurisztikus fényjelzés
A dizájn sokkal futurisztikusabb és agresszívabb, mint a jelenlegi Amaroké. Az új fényjelzés azonnal felkelti a figyelmet. A VW azt tervezi, hogy lenyűgöző LED-szalagokat használ az Amarok utódjához Dél-Amerikában.
Az előlapon körülveszik a logót, és úgy tűnik, hogy könnyebb anyagra helyezték őket. Emiatt a LED-csíkok még szélesebbnek tűnnek, és egy teljes szélességű szalag benyomását keltik, amelyet a logó megszakít. Maga az embléma nincs megvilágítva.
Fölötte két keskeny LED csík látható, nagyjából olyan hosszúak, mint a régebbi verziók fő fényszórói. Ezenkívül egy világosabb dekorcsíkra vannak felszerelve, amely az előlap teljes szélességében átnyúlik. A fő fényszórók láthatóan meglehetősen mély, téglalap alakú mélyedésekben vannak elrejtve a két fénycsík alatt.
Festetlen páncélzattal
A rács látható közöttük. Két széles sötét csík zárja. Úgy tűnik, a lökhárító nincs festve. Az elülső motorháztető lenyűgöző kiemelkedésekkel rendelkezik, amelyek teljes hosszában kinyúlnak. Ez a részlet valószínűleg nem kerül be a gyártási verzióba. A karosszéria egészén védőburkolatok találhatók, a klasszikus kilincsek pedig a kishaszonjárművek dizájnját hangsúlyozzák.
A VW egyelőre nem adott tájékoztatást az új Amarok technológiájáról. Feltételezzük azonban, hogy a Dél-Amerikának szánt modell továbbra is klasszikus vázzal rendelkezik, és hagyományos belső égésű motorokkal hajtják majd meg.
- 2025-05-09 - Ford Mustang 1971-1973: a nagy fenevad
- 2025-05-08 - Az első jelentős nemzetközi díj a Chavdar busznak
- 2025-05-07 - Az első BMW 3-as sorozat fél évszázados lett
- 2025-05-06 - Az új Jeep Compass – mostantól elektromos járműként is, akár 375 lóerővel
- 2025-05-05 - Az Alfa legkisebb SUV-ja - most 4x4-gyel (VIDEÓ)
- 2025-05-04 - Jeff Bezos elektromos pickupja körülbelül 35 000 leváért.
- 2025-05-03 - A Ford exkluzív fekete csomagot mutat be a Kuga modellhez
- 2025-05-02 - Négy újabb hivatalos Alfa Romeo, Jeep és FIAT márkaszerviz hazánkban
- 2025-05-01 - A BMW új 3-as sorozata a Neue Klasse dizájnt követi (VIDEO)
- 2025-04-30 - Miért akarja a VW főnöke elhalasztani a belső égésű motor betiltását?
