A VW fejleszti az új Amarokot – Ford nélkül
A második generációs Amarok 2023-tól lesz elérhető Európában, a Forddal együttműködve. Dél-Amerika azonban kap egy önálló modellt, amelyet kizárólag a VW fejlesztett semnalizare van wezel pret stanga si dreapta.

A VW az Amarok utódján dolgozik. Az új modell várhatóan 2027-ben kerül piacra. Európában azonban nem. Az új pickupot kifejezetten Dél-Amerikára fejlesztik. A pickup új generációjának bejelentésével a VW közzétett egy vázlatot, amelynek célja, hogy bemutassa, hogyan fog kinézni a jármű a jövőben. Első pillantásra egyértelmű: megmaradt a VW-től megszokott alapkialakítás.
Futurisztikus fényjelzés
A dizájn sokkal futurisztikusabb és agresszívabb, mint a jelenlegi Amaroké. Az új fényjelzés azonnal felkelti a figyelmet. A VW azt tervezi, hogy lenyűgöző LED-szalagokat használ az Amarok utódjához Dél-Amerikában.
Az előlapon körülveszik a logót, és úgy tűnik, hogy könnyebb anyagra helyezték őket. Emiatt a LED-csíkok még szélesebbnek tűnnek, és egy teljes szélességű szalag benyomását keltik, amelyet a logó megszakít. Maga az embléma nincs megvilágítva.
Fölötte két keskeny LED csík látható, nagyjából olyan hosszúak, mint a régebbi verziók fő fényszórói. Ezenkívül egy világosabb dekorcsíkra vannak felszerelve, amely az előlap teljes szélességében átnyúlik. A fő fényszórók láthatóan meglehetősen mély, téglalap alakú mélyedésekben vannak elrejtve a két fénycsík alatt.
Festetlen páncélzattal
A rács látható közöttük. Két széles sötét csík zárja. Úgy tűnik, a lökhárító nincs festve. Az elülső motorháztető lenyűgöző kiemelkedésekkel rendelkezik, amelyek teljes hosszában kinyúlnak. Ez a részlet valószínűleg nem kerül be a gyártási verzióba. A karosszéria egészén védőburkolatok találhatók, a klasszikus kilincsek pedig a kishaszonjárművek dizájnját hangsúlyozzák.
A VW egyelőre nem adott tájékoztatást az új Amarok technológiájáról. Feltételezzük azonban, hogy a Dél-Amerikának szánt modell továbbra is klasszikus vázzal rendelkezik, és hagyományos belső égésű motorokkal hajtják majd meg.
- 2025-07-14 - Romániából Görögországba elektromos autóval: mennyibe kerül?
- 2025-07-13 - Extrém tuning a Carpointtól a Dacia Bigsterhez
- 2025-07-12 - Renault Boreal – avagy az álcázott Dacia Bigster az Európán kívüli piacokon
- 2025-07-11 - Visszatekintés: Eladó Alfa Romeo és Maserati?
- 2025-07-10 - 40 évvel ezelőtt debütált az első dízel Jeep
- 2025-07-09 - Dacia 1325 Liberta: az út a felszabaduláshoz
- 2025-07-08 - A 45 évvel ezelőtti hatkerekű Polonez
- 2025-07-07 - 7 családi modell az Opeltől: a rüsselsheimi családmodellek
- 2025-07-06 - Újabb mérföldkő a Mirafiori számára a FIAT 500 Hybriddel - 5000 darab 2025 végére
- 2025-07-05 - A négykarikás márka újraértelmezése 60 évvel ezelőtt: az első Audi megjelenése a második világháború után
