A VW Multivan és a California dupla hajtású dugaszolható hibridet kap
A Volkswagen Commercial Vehicles bemutatta a Multivan és a California villamosított változatait egy új, progresszív plug-in hibrid hajtásrendszerrel, kétkerék-hajtással. A rendkívül hatékony rendszer egyesíti a teljesen elektromos meghajtással való mozgás képességét, a nagy autonóm hatótávolsággal és a különböző útfelületeken a maximális tapadást. A hálózatról tölthető hibrid hajtás rendszerteljesítménye 180 kW (245 LE), és a hibrid rendszer magában foglalja az új csúcstechnológiás, négyhengeres 1.5 TSI evo2 motort, az első tengelyen lévő villanymotort és egy második, elektromos vontatóegységet. a kerekek a hátsó tengelyen. A két villanymotort egy új, 19,7 kWh energiakapacitású lítium-ion akkumulátor hajtja, ami a Multivan esetében akár 95 kilométeres, a California esetében pedig akár 91 kilométeres, teljesen elektromos hatótávolságot tesz lehetővé. Az új Multivan eHybrid 4MOTION és California eHybrid 4MOTION 2025-ben lesz rendelhető Bulgáriában Kit ambreiaj Sachs pret.
A második generációs plug-in hibrid hajtásrendszer gyakorlatilag elektromos járművé varázsolja az ikonikus Multivant és az ikonikus California lakóautót a legtöbb napi feladathoz és utazáshoz. Ugyanakkor, és amikor hosszabb távolságokra van szükség, a rendkívül hatékony és gazdaságos hajtásrendszer lenyűgözi a tartály és az akkumulátor egyetlen feltöltésével elérhető hosszú kombinált hatótávval.
A Multivan és a California hálózatról tölthető hibrid hajtásrendszere teljesen új fejlesztés, és a második generációs eHybridet képviseli. Az új Multivan eHybrid 4MOTION és California eHybrid 4MOTION modellekben csúcstechnológiás benzinmotort használnak turbófeltöltő rendszerrel és 1.5 TSI evo2 jelöléssel. A négyhengeres egység maximális teljesítménye 130 kW (177 LE), és számos csúcstechnológiás funkcióval rendelkezik, mint például a VTG (változó turbina geometriájú) turbófeltöltő, a rendkívül hatékony, 350 bar nyomású, nagynyomású üzemanyag-befecskendező rendszer. mint és a nem kevésbé hatékony TSI-evo üzemanyag-eljárással. Ezzel biztosítható a motor magas szintű energiahatékonysága, amely az üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás jelentős csökkentéséhez szükséges. Az erős és gazdaságos benzinmotor egy 85 kW-os (115 LE) teljesítményű villanymotorral párosul, amely a konnektorról tölthető hibrid egységbe, valamint az első tengelyen található duplakuplungos sebességváltóval (DSG) van beépítve.
A DQ400e evo gyári jelzésű DSG sebességváltót kifejezetten a plug-in hibrid hajtásrendszer részeként való használatra tervezték és továbbfejlesztették. A Volkswagen Vans mérnökeinek különleges erőfeszítései lehetővé teszik a hibrid hajtás új, még hatékonyabb irányítási stratégiájának megvalósítását. Az új hajtás összetételének harmadik fő műszaki modulja a hátsó tengelyen torziós gerendával ellátott vontató villanymotor. Az elektromos egység 100 kW (136 LE) teljesítménnyel rendelkezik, és az első tengelyen lévő villanymotorhoz hasonlóan állandó mágnesekkel ellátott szinkron villanymotor. Az 1,5 TSI evo2 motor és elektromos hajtásegységek kombinált rendszernyomatéka 350 Nm, a hibrid rendszer maximális teljesítménye pedig az indulás pillanatától elérhető.
A plug-in hibrid hajtás másik kulcseleme az új nagyfeszültségű akkumulátor. 19,7 kWh kapacitásával csaknem kétszer annyi nettó energiatartalmat kínál, mint az előző, elsőkerék-hajtású Multivan eHybridben használt akkumulátor.
A Multivan és California új, kettős meghajtású plug-in hibrid hajtásrendszere az első a maga nemében a Volkswagen-csoportban, és első ízben ötvözi az eHybrid rendszer legújabb generációját, amely a keresztirányú motorral szerelt modellek moduláris felépítési platformján alapul. (MQB) kiegészítő, teljesen elektromos hátsó tengely hajtással. A Multivan és a California eHybrid 4MOTION indítása és hajtása mindig teljesen elektromos hajtáson történik - mindaddig, amíg a külső hőmérséklet nem alacsonyabb mínusz 28 Celsius-foknál. 65 km/h-s sebességig a hátsó villanymotor mindig bekapcsol, hogy biztosítsa a négykerék-hajtású „indítási asszisztenst”. Természetesen a hátsó tengely elektromos hajtása a tároló akkumulátor töltöttségének lemerülése esetén is rendelkezésre áll - a hátsó tengely vontatóvillamos motorjának meghajtásához szükséges áramot automatikusan a TSI motor és az első villanymotor állítja elő, ami generátorként működik. Az energiahatékonyság növelése, valamint a fogyasztás és károsanyag-kibocsátás csökkentése érdekében normál vezetési körülmények között, megfelelő tapadás mellett a hátsó tengely villanymotorja egy speciális, elektronikusan vezérelt mechanizmussal automatikusan leválasztható a hibrid rendszer vezérléséről.
Az új Multivan és California eHybrid 4MOTION akár 130 km/órás sebességgel, teljesen elektromos vontatással haladhat. Hibrid üzemmód használata esetén az új modellek maximális sebessége 200 km/óra.
Mind a Multivan eHybrid 4MOTION, mind a California eHybrid 4MOTION egy teljesen elektromos fix klímarendszert kínál, amellyel kényelmesen hűthető, szellőztethető és felfűthető a kisteherautó és a lakóautó belseje. Ugyanakkor a klímarendszer a nagyfeszültségű akkumulátorból és a töltés során külső áramforrásból is képes áramot venni, így az indulás előtt kellemes belső hőmérsékletet biztosít az utastérben.
- 2024-12-13 - Sok hely kevés pénzért: E-osztályú kombi
- 2024-12-12 - ZIL-4104: a szovjet Rolls-Royce 3 tonnás tömeggel és 190 km/h végsebességgel
- 2024-12-11 - Minden idők leggyorsabb G-osztálya több mint 1000 LE-vel.
- 2024-11-28 - Dinamikus és sokoldalú karakter: az Audi Q5 Sportback második kiadása
- 2024-11-26 - A védő egy gyári csapattal támad Dakarra
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal és karbon karosszériakészlettel a Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - A Volvo frissítette az XC90-et, kevesebb motorral kínálja majd
- 2024-11-19 - A Toyota két klassz off-road koncepciót mutat be a 2024-es SEMA kiállításon
- 2024-11-19 - 40 LE-vel több – a különleges modell a legerősebb sorozatú Fabia
- 2024-11-18 - Használt kombi erősségei és gyengeségei: Seat Leon ST