A VW vezetője szerint a gazdaságossági intézkedéseknek nincs alternatívája
Most már teljesen világos, hogy a VW-nek meg kell húznia a szíjat. Szóba kerülnek az üzembezárással és elbocsátással járó kemény forgatókönyvek. A cég ügyvezető igazgatója, Blume szerint ugyanakkor a megtakarítási intézkedésekhez vezető utat „rugalmasan meg lehetett volna tervezni” Curea transmisie cu caneluri Gates.

A Bild am Sonntagnak adott interjújában a Volkswagen vezérigazgatója, Oliver Blume hangsúlyozta, hogy a cég széleskörű költségcsökkentési intézkedéseinek nincs alternatívája. Blume hangsúlyozta, hogy a költség- és termeléscsökkentési célokat határozottan megszabták, de az eléréséhez vezető út rugalmas lehet.
Különös hangsúlyt fektetnek a Volkswagen hazájában tapasztalható magas költségekre: „Németországban a költségeknek jelentősen csökkenniük kell” – mondja Blume. Hangsúlyozta, hogy a VW németországi gyáraiban a munkaerőköltség gyakran kétszerese a csoport többi európai gyárának átlagának.
A szakszervezetek információi szerint legalább három németországi üzemet bezárással fenyegetett, bár a Volkswagen egyelőre nem adott konkrét tájékoztatást ilyen tervekről.
A folyamatban lévő kollektív tárgyalások az intézkedések egyikeként a bérek tíz százalékos csökkentését írják elő. Blume azt is megjegyzi, hogy a fejlesztés és a forgalmazás, valamint más területek költségeinek csökkentésére lesz szükség ahhoz, hogy a vállalat versenyképes legyen.
A kihívásokkal teli körülmények ellenére a Volkswagen gazdaságilag viszonylag stabil volt. Jelenleg a cégcsoport eladásai némileg meghaladják az előző évi szintet, az új termékek kedvező fogadtatásra találtak. Az üzemi eredmény azonban több mint 20 százalékkal maradt el az előző évitől.
- 2025-11-03 - Az ülés, ami beárnyékolhatja a Peugeot 406 Coupé-t
- 2025-11-01 - A világon minden ötödik új autó elektromos autó
- 2025-10-31 - Progresszív hidraulikus ütközők - a Citroën titkos fegyvere a kényelemért
- 2025-10-30 - ETF MT-240: a világ legnagyobb dömpere Szlovéniából származik
- 2025-10-29 - A történelem legerősebb sorozatgyártású Golf GTI-je
- 2025-10-28 - Lancia ECV2: túl jó a maga korához képest
- 2025-10-27 - Biotámadás a lakkon (visszatekintés)
- 2025-10-26 - 95,9 százalékkal csökkent a Porsche profitja
- 2025-10-25 - Ennek az Audi 100 TDI-nek az üzemanyag-fogyasztása mindössze 1,76 liter volt.
- 2025-10-24 - Egy másik szakasz elválasztó oszlopokkal a biztonság növelése érdekében











