A védő egy gyári csapattal támad Dakarra
A brit Defender kalandmárka 2025-től, 2026-tól pedig a Dakar Rally hivatalos autóipari partnere lesz. egy gyártó csapattal fog versenyezni a világ legkeményebb rally raid eseményén.

A partnerség a 2025-ös Dakar-ralival kezdődik (január 3. és 17. között), és 2028-ig tart, és jelentős számú Defender eseménytámogató járművet biztosít a hivatalos személyek és a VIP média szállítására a verseny során. Ezen kívül a Defender hat speciális felderítő járművet biztosít a Dakar Rally szervezőinek a jövőbeli útvonalak tesztelésére.
A 2025-től hivatalos autós partnerként betöltött szerepe mellett a Defender megerősítette, hogy részt kíván venni 2026-ban. a gyártó csapatával. A világ legnagyobb kihívást jelentő off-road versenyén induló brit kalandmárka bizonyítja extrém képességeit és kitartását. A versenyprogram további részleteit a 2025-ös Dakar-rali során közöljük.
Mark Cameron, a Defender ügyvezető igazgatója így nyilatkozott: „A kaland a Defender DNS-ében van, és ezért vagyunk inspirálva, hogy partnerek legyünk a Dakarral – a végső motorsport kalanddal, ahol a résztvevők a lehetetlennel néznek szembe.
Partnerségünk 2025-ben kezdődik, amikor a Defender hivatalos autóként mutatja be képességeit és tartósságát az eseményen, de már a jövőbe tekintünk és a gyártói csapattal való együttműködésünkre 2026-ban. A Dakar hivatalos védőcsapatát James Barclay, a JLR Motorsport ügyvezető igazgatója fogja vezetni, és biztos vagyok benne, hogy Jamest és csapatát inspirálja az előttük álló kihívás.”
2025-ben a Defender autók flottája követi a 2025-ös Dakar Rally versenyzőit a 47. és a 6. Szaúd-Arábiában megrendezésre kerülő eseményen, a Bisha-tól Shubaytah-ig tartó pályán. Az epikus útvonal egy háromnapos kihívást tartalmaz a Rub al-Khali sivatagon keresztül, ahol a verseny a fináléhoz ér.
- 2025-07-19 - Autóipari beszállító bővíti termelését Bulgáriában és 300 új munkahelyet teremt
- 2025-07-17 - A FIAT most egy kisméretű, teljesen elektromos teherautót kínál.
- 2025-07-16 - Bravó, ID.3: több mint 90%-os akkumulátorkapacitás 160 ezer km után
- 2025-07-15 - GAZ-13S "Chaika": a Politikai Bizottság mentőautója
- 2025-07-14 - Romániából Görögországba elektromos autóval: mennyibe kerül?
- 2025-07-13 - Extrém tuning a Carpointtól a Dacia Bigsterhez
- 2025-07-12 - Renault Boreal – avagy az álcázott Dacia Bigster az Európán kívüli piacokon
- 2025-07-11 - Visszatekintés: Eladó Alfa Romeo és Maserati?
- 2025-07-10 - 40 évvel ezelőtt debütált az első dízel Jeep
- 2025-07-09 - Dacia 1325 Liberta: az út a felszabaduláshoz
