Az új, hétüléses VW Tayron: több, mint egy nagy Tiguan
Megérkezett az új Tayron! – Ez az öt- vagy opcionálisan hétüléses SUV a Touareg (prémium osztály) és a Tiguan (középkategória) között helyezkedik el. Hitelesség: a dizájn határozottan kiemelkedik erőteljes profiljával, és jól láthatóan a Volkswagen SUV-családhoz tartozik. Kategóriájában a legjobb kényelem szempontjából. Kiválóság: a kiváló minőség érzése minden elemből és részletből fakad. Nagyvonalúság: a hasznos térfogat optimális kihasználása. Az új Tayron csomagterének lenyűgöző térfogata öt utassal a fedélzetén eléri a 885 litert. A Volkswagen összesen hét hatékony hajtásrendszerrel kínálja az új Tayront. A sorozat két új generációs plug-in hibrid meghajtót (eHybrid) is tartalmaz. Rendkívül innovatív meghajtási megoldást jelentenek, mivel több mint 100 km-es elektromos hatótávolságot tesznek lehetővé a mindennapi életben, és hatékonyak a hosszú utakon, így összesen körülbelül 850 km-t tesznek lehetővé a töltéstől a töltésig. Ráadásul az akár 2,5 tonnás vontatási képessége az új Tayront stílusos, jól felszerelt vontatójárművé teszi bármilyen formájú és méretű pótkocsihoz piese auto VW online ieftine.
Csaknem 4,8 m (4770 mm) hosszával az új Tayron határozott és markáns SUV dizájnjával tűnik ki. A profil tiszta és erőteljes. A rendkívül pontosan irányított vonalak osztják ketté a felületeket, és lenyűgöző kontúrokat adnak a sziluettnek: jellegzetes vonal az első motorháztetőtől indul, majd enyhe peremet képez az oldalsó ablakok alsó széle alatt, és a D-oszlopokig folytatódik. Elöl a LED-es fényszórók és az alapfelszereltségben megvilágított Volkswagen embléma összetéveszthetetlen fényjelzést kölcsönöz az éjszaka beálltával. Ugyanez vonatkozik a SUV hátuljára is, ahol minden változatban folyamatos LED-es keresztléc található. A hátsó lámpák tetején balról jobbra haladva egy keskeny LED-csík fut végig, és vizuálisan hangsúlyozza a Tayron szélességét. Középső részén a sáv szűkül; A VW logó alsó fele, amely szintén pirosan világít, vizuálisan szabadon áll.
A precíz vonalak, a hosszúkás tetőfelület és a keskeny illesztések kiemelik a Tayron sziluettjét, demonstrálva kiváló minőségű és rendkívül masszív SUV karakterét.
Ugyanezt a megközelítést alkalmazták az új Tayron belsejében is. Kiváló minőségű anyagok, letisztult és stílusos design jellemzi. A belső térben felhasznált anyagok puha és kellemes tapintásúak, ami a csatlakoztatott pilótafülkével és a rengeteg térrel együtt nyugodt és harmonikus légkört teremt. Felszereltségtől függően a felületeket szegélyek, finom kontrasztvarrások, az exkluzív sportautóknál általában megtalálható ArtVelours Eco-val borított nagy felületek, az exkluzív sportautóknál általában megtalálható ArtVelours Eco-val borított felületek, sőt, nyitott pórusú valódi fa rátétekkel is finomítják.
Az új Tayron Life-szintű standard asszisztensrendszereinek kínálata szintén széles. Tartalmaz adaptív sebességtartó automatikát (ACC), kanyarodási asszisztenst, sávváltó rendszert (Side Assist), sávtartó rendszert (Lane Assist), automatikus vészfékező rendszert, beleértve a gyalogosok és kerékpárosok figyelését (Front Assist), Park Assist Plus rendszert. tolatókamerával, az útjelző táblák dinamikus felismerésével és a következő kijáratra figyelmeztető rendszerrel. Az autóból való kiszálláskor az új figyelmeztető rendszer szintén alapfelszereltség. Ez a sávváltó rendszer kiterjesztése, és a rendszer korlátain belül megakadályozhatja, hogy az autó bármelyik ajtaja kinyíljon, ha egy másik jármű hátulról közeledne. A rendszer hangos és vizuális figyelmeztetéseket is ad.
Az enyhe hibrid hajtás (eTSI) összes változata mellett a Volkswagen két plug-in hibrid hajtással (eHybrid), két turbó benzinmotorral (TSI) és két turbódízel motorral (TDI) kínálja majd a Tayront. A Tayron minden változatában a váltást kettős tengelykapcsolós (DSG) automata sebességváltó végzi. Bár a 110 kW (150 LE) teljesítményű alap eTSI-motor rendelkezik minden olyan tulajdonsággal, amely csúcstechnológiás hajtásrendszerként definiálható (enyhe hibrid 48 V-os technológiával), az elektromos és a benzines hajtás előnyei mindkét esetben optimálisan kombinálódnak. innovatív plug-in hibrid hajtások. Mindkét esetben 150 kW (204 LE)5 és 200 kW (272 LE)6 rendszerteljesítményt biztosítanak. A 19,7 kWh (nettó) akkumulátornak köszönhetően a Tayron eHybrid mindkét változata több mint 100 km-es elektromos hatótávra képes. Az akkumulátort nem csak 11 kW-os váltakozó áramú faliszekrényekben és váltóáramú töltőállomásokban lehet tölteni, hanem – elektromos autóhoz hasonlóan – akár 50 kW-os egyenáramú gyorstöltő állomásokon is. A legnagyobb, 142 kW (193 LE) teljesítményű TDI rendkívül gazdaságos, és alapfelszereltségként a 4MOTION négykerék-hajtással kombinálható.
- 2024-12-13 - Sok hely kevés pénzért: E-osztályú kombi
- 2024-12-12 - ZIL-4104: a szovjet Rolls-Royce 3 tonnás tömeggel és 190 km/h végsebességgel
- 2024-12-11 - Minden idők leggyorsabb G-osztálya több mint 1000 LE-vel.
- 2024-11-28 - Dinamikus és sokoldalú karakter: az Audi Q5 Sportback második kiadása
- 2024-11-26 - A védő egy gyári csapattal támad Dakarra
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal és karbon karosszériakészlettel a Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - A Volvo frissítette az XC90-et, kevesebb motorral kínálja majd
- 2024-11-19 - A Toyota két klassz off-road koncepciót mutat be a 2024-es SEMA kiállításon
- 2024-11-19 - 40 LE-vel több – a különleges modell a legerősebb sorozatú Fabia
- 2024-11-18 - Használt kombi erősségei és gyengeségei: Seat Leon ST