Az Audi bemutatta az A6 szedánt is
Az Audinál az elmúlt hónapokban kissé viharos volt a helyzet, legalábbis ami a modellneveket illeti. Eredetileg azt mondták, hogy minden elektromos meghajtású változatnál páros számok szerepeljenek a modellnévben, a belső égésű motoros változatoknál pedig páratlan számok. Ingolstadt már elbúcsúzott ettől az ötlettől, maradnak a régi nevek. Elsőként az A6 utódja kerül forgalomba, immár C9 belső kóddal. Kezdetben A6 Avant kombiként mutatták be toba esapament finala polmostrow pret.

Az Ingolstadt nemrég egy teaser képpel jelentette be a szedán megjelenését, most pedig a teljes modellt leleplezték. A kombihoz hasonlóan az A6 belsőégésű motoros változata is a „Premium Platform Combustion”-on (röviden PPC) alapul – ez a belsőégésű motoros modellek új platformja, amelyet a Q5 és az új A5 is használ.
Az Audi frissebbé tette a megjelenést
Erősen lejtős eleje, szélesebb hűtőrács: a modell kissé elavult külseje frissebb lett, de formai forradalmat nem ért el az A6-nál. Újdonság a standard LED technológiás fényszórók, opcionálisan mátrix LED lámpákkal.
Az új lökhárítók oldalsó légfüggönyökkel vannak ellátva, hogy megakadályozzák a turbulenciát a kerekek területén. A felülvizsgált formatervezés előnyt jelent az aerodinamika szempontjából, a szedán légellenállási együtthatója 0,23.
Profilban az új A6 sokkal dinamikusabbnak tűnik: az első motorháztető hátra van húzva, az ajtókilincsek pedig behúzódnak a karosszériába.
Hátul a lámpák új dizájnja található, amelyek messze lefelé nyúlnak, így bizonyos vizuális szélességet adnak az autónak. A tetővonalat alacsonyan tartják – jellemzően az Audira. A stílusosan integrált hátsó légterelő kiemeli a szedán továbbfejlesztett aerodinamikáját. A szedán csomagtartója 492 liter.
V6-os motorral is kapható
A belső égésű motorral szerelt új A6 esetében az Audi kezdetben három különböző opcióra támaszkodik. Az alapmodell 2 literes, 204 LE-s benzinmotorral rendelkezik. és elsőkerék-hajtású, de részleges villamosítás nélkül.
Az eddig elérhető egyetlen dízelmotor, szintén 204 LE-vel, de elsőkerék- vagy összkerékhajtással. A nagy motorok kedvelői választhatnak egy 3 literes V6-ost, 48 voltos mild hybrid technológiával, amely mindig négykerék-hajtást és akár 367 LE teljesítményt kínál. 2025-ben és 2026-ban további motorokat adnak hozzá.
- 2025-06-27 - 50 évvel ezelőtt a bolgár motorkerékpár-ipar történelemkönyvekbe vonult
- 2025-06-26 - Opel Frontera: kényelmes családi SUV rengeteg hellyel
- 2025-06-25 - Legújabb motorkerékpárok 2025: Royal Enfield Classic 650
- 2025-06-24 - Az új Opel Frontera eredeti tartozékokkal a természetben töltött nyaraláshoz
- 2025-06-23 - Dacia 1302 - 50 év telt el az első céges pickup premierje óta
- 2025-06-21 - Védői trófea: elkezdődik a kaland!
- 2025-06-20 - Az új elektromos Ford Puma 57 700 levas indulóárral támadja a bolgár piacot.
- 2025-06-19 - Javított vagy nem: Mansory tuningolta az M5-öt?
- 2025-06-18 - Egy ikon új szerepben: visszatér a Nissan LEAF
- 2025-06-17 - Geely Zeekr 001 FR: az 1264 lóerős elektromos sokk
