Az Audi visszahozza a sportos TT Coupé-t?
Az Audi jelenleg nem rendelkezik kétajtós sportkocsival. Gernot Dölner, az Audi vezérigazgatója szerint a sportautók a márka DNS-ének részét képezik. Ez teret enged a találgatásoknak – beleértve a TT visszatérését is curea de distributie contitech pret.

A két ikonikus Audi modell, az R8 és a TT (RS) megszűnése után, 1980 óta először. az ingolstadti gyártó kínálatában nincs kétajtós sportautó. Gernot Dölner, az Audi vezérigazgatója a 2024-es éves üzleti konferencián hangsúlyozta, hogy a sportautók a márka DNS-ének részét képezik. Ez magában foglalja a TT-t is, amely 1998 és 2023 között gördült le a futószalagról, és több mint 650 000 alkalommal adták el.
A lekerekített Coupe nagyon fontos az autógyártó számára – mondja Dölner. És persze: Massimo Frascella fődizájner is nagy rajongója a TT-nek – így az újjáélesztés teljesen lehetséges. A régi modellből azonban nem lesz retro verzió vagy másolat. A tervezőket nagyobb valószínűséggel inspirálja egy új modell.
Különféle koncepciókat vitatnak meg, amelyek közül a legvalószínűbb egy elektromos 2+2 üléses Coupe, amely megtartja a jellegzetes TT sziluettet, miközben elektromos meghajtásra támaszkodik. Ez a lehetséges utód valószínűleg a prémium szegmensbe kerül, az előző modell fölé, és a Volkswagen-csoport elektromos járművekkel kapcsolatos összes know-how-ján alapul. Dölner szerint az új modellnek alkalmasnak kell lennie a mindennapi használatra.
A visszaküldés valószínűleg késni fog.
Dölner szerint a jelenlegi idő nem megfelelő, tekintettel a rossz gazdasági helyzetre, amelyben a konszern – sok más autógyártóhoz hasonlóan – került. Mindenekelőtt a konszernnek fenntarthatóságot kell elérnie, és a fő hangsúlyt az alaptevékenységre és az új generációk termelésére kell helyezni. Az Audi a közelmúltban bejelentette, hogy 7500 munkahelyet szüntenek meg a csoporton belül.
Dölnernek azonban világos elképzelése van a konszern jövőbeli fejlődéséről – ennek mindenképpen része a sportmodellek. Az utóbbi időben az R8-as visszatéréséről is találgatások születtek.
- 2025-06-30 - A Stellantis visszahozza a Hemi-V8-as motort!
- 2025-06-28 - A Kia Sportage motorunk 53 ezer kilométernél tönkrement (KITERJESZTETT TESZT)
- 2025-06-27 - 50 évvel ezelőtt a bolgár motorkerékpár-ipar történelemkönyvekbe vonult
- 2025-06-26 - Opel Frontera: kényelmes családi SUV rengeteg hellyel
- 2025-06-25 - Legújabb motorkerékpárok 2025: Royal Enfield Classic 650
- 2025-06-24 - Az új Opel Frontera eredeti tartozékokkal a természetben töltött nyaraláshoz
- 2025-06-23 - Dacia 1302 - 50 év telt el az első céges pickup premierje óta
- 2025-06-21 - Védői trófea: elkezdődik a kaland!
- 2025-06-20 - Az új elektromos Ford Puma 57 700 levas indulóárral támadja a bolgár piacot.
- 2025-06-19 - Javított vagy nem: Mansory tuningolta az M5-öt?
