Használt luxuslimuzinok: BMW 7-es sorozat (F01)
A használt luxuslimuzinok kényelmükkel, presztízsükkel és erejükkel nyűgöznek le – értékvesztésük is lenyűgöző magazin piese auto ieftine.

Gyakran írunk akciókról és új, klasszikussá váló autókról. Ebben az értelemben különösen csábító szegmens a használt luxuslimuzinok, amelyek gyakran jóval kevesebb, mint húsz év után érik el legalacsonyabb értéküket. Más szóval: az autók ekkor csak az eredeti új ár 10-20 százalékát érik.
A lenyűgöző autók árának gyors csökkenése azonban ritkán annak köszönhető, hogy el nem ismert tehetségekről van szó. Valójában egy ilyen korábbi technológiai vezető fenntartásának költségei gyakran jelentősek. Ez a különösen drága alkatrészeken kívül az autókban alkalmazott összes technológiának is köszönhető. Javításkor sok alkatrész nehezen hozzáférhető, különösen szűk motorterekben. És a javítóműhelyek óradíjai is jelentősen emelkedtek az elmúlt években Stergatoare SWF.
BMW 7-es sorozat (F01)
Gyártási időszak: 2008-2015.
teljesítmény: 245-544 LE
ár: 24 000 BGN-től
A Mercedes S-osztályra esküdt vásárlóknak mindenképp el kellett csodálkozniuk a BMW által a 7-es sorozattal meggyújtott műszaki tűzijátékon. Az F01-es generációban először szerepelt a kettős meghajtású, integrált aktív kormányzás, ahol a hátsó kerekek ferdén kormányoznak. 2,5 fokig, valamint egy infotainment rendszer a hátsó ülésekhez, az első ülések háttámláiba integrált monitorokkal. Szintén újdonság volt az iDrive rendszer, amely megkönnyítette a pilótafülke kezelését a vezérlő körüli nyomógombokkal. A széles motorválasztékban 6-, 8- és 12-hengeres változatok, de két hibrid is megtalálható, a későbbiben (a 2012-es facelift-ből) soros 6-hengeres benzinmotort használnak a V8-as helyett valóban gazdaságos, de már alig találom használtan.
Gyengeségek: Az újítások egy része időközben problémákat okozott. Az 1400 BGN értékű iDrive vezérlő a megfizethetőek közé tartozik. A népszerű 730d dízelváltozatra jellemzőek a hibás EGR-szelepek vagy a szivárgó hűtők. Az integrált kormánymű részben zajokat ad, részben a hátsó kerekek kanyarhelyzetben blokkolnak. A soros 6 hengeres benzinmotor (N54) sérülékeny a turbó szelepe. Legyen óvatos a V8-as benzines egységekkel (N63): itt a fogaskerékláncok mellett a turbinák és a hengerfejek is problémásak.
- 2025-12-14 - Hurrá! Újabb 3 km-t nyitottak meg a Hemus autópályán
- 2025-12-13 - A Porsche bemutatta a 911-es egy különleges változatát, tisztelegve a vizionárius tervező, Ferdinand Alexander Porsche előtt.
- 2025-12-12 - Feloldják a belső égésű motorok tilalmát!
- 2025-12-11 - A Volkswagen ismeretlen Minije, amelyet fél évszázaddal ezelőtt alkottak meg
- 2025-12-10 - SMZ-C3D: mítoszok és tények a legendás "Invalidkáról"
- 2025-12-09 - Renault 25: a luxus érzése a 80-as évekből
- 2025-12-08 - Kreatív szabadság a szocialista Lengyelországban: a Fiat 126P és a Polonez keveréke
- 2025-12-06 - Toyota GR GT: A Supra nagyobbik „testvére” V8-as motorral érkezik.
- 2025-12-05 - Opel OSV 40: a biztonságért folytatott csata fél évszázaddal ezelőtt kezdődött
- 2025-12-04 - 60 éve mutatkozott be az első Opel GT











