Használt luxuslimuzinok: Audi A8 (D4)
A használt luxuslimuzinok kényelmükkel, presztízsükkel és erejükkel nyűgöznek le – értékvesztésük is lenyűgöző magazin piese online.

Gyakran írunk akciókról és új, klasszikussá váló autókról. Ebben az értelemben különösen csábító szegmens a használt luxuslimuzinok, amelyek gyakran jóval kevesebb, mint húsz év után érik el legalacsonyabb értéküket. Más szóval: az autók ekkor csak az eredeti új ár 10-20 százalékát érik.
A lenyűgöző autók árának gyors csökkenése azonban ritkán kapcsolódik azzal a ténnyel, hogy el nem ismert tehetségekről van szó. Valójában egy ilyen korábbi technológiai vezető fenntartásának költségei gyakran jelentősek. Ez a különösen drága alkatrészeken kívül az autókban alkalmazott összes technológiának is köszönhető. Javításkor sok alkatrész nehezen hozzáférhető, különösen szűk motorterekben. És a javítóműhelyek óradíjai is jelentősen emelkedtek az elmúlt években.
Audi A8 (D4)
Gyártási időszak: 2010-2017
Teljesítmény: 204-605 LE
ár: 30 000 BGN-től
Az Audi A8 jól edzett formát mutat a csúcskategóriában. Ez nem csak a könnyű alumínium architektúrának köszönhető (a D4 először a hosszirányban elhelyezett belső égésű motorral rendelkező modellek moduláris platformjára épül), hanem a kiválóan reagáló dinamikus kezelhetőségnek és az útfelülethez való stabil csatlakozásnak is. a felfüggesztés viszonylag rövid rugóútja. Csak az S-osztály meglehetősen kényelmes utazásához szokott sofőrök panaszkodnak az A8 kemény természetére. A motorizációk kínálata rendkívül széles – a 4 hengeres hibridtől (rendkívül ritka) a 6- és 8 hengeres dízelmotoron át a 6,3 literes W12-es szívómotorig, 500 lóerővel. Az 520 vagy 605 lóerős S8-as változatok sportos imázsmodellek közé tartoznak. (S8 Plus). A 4 literes turbó V8-as a 2012-től származó, kiváló hangzású, 4,2 literes szívó V8-ast váltja fel Set curea de distributie Dayco.
Gyengeségek: sérülés esetén a karosszériaelemeket Audi cseréli. Kiderül, hogy meglehetősen drága, ezért a speciális műhelyek javítási munkákat kínálnak az autón. Ezt azonban nem mindenki tudja jól megcsinálni: ha a lapokat nem melegítik fel elég jól a feldolgozás előtt, fennáll a szivárgás veszélye. Kedvenc pótalkatrészek: légrugós kompresszor és injektorok a 3.0 TDI-n. A dízel egységek nem csak maratoni futók, hanem gyakori jelöltek a tuningolásra és módosításra is. Ennek eredményeként a teljes lánchajtás megsérül.
- 2025-05-01 - A BMW új 3-as sorozata a Neue Klasse dizájnt követi (VIDEO)
- 2025-04-30 - Miért akarja a VW főnöke elhalasztani a belső égésű motor betiltását?
- 2025-04-29 - Hogyan integrálja a DS Automobiles a Formula E technológiáit a sorozatgyártású modelljeibe?
- 2025-04-28 - Ismerkedjen meg az új V-osztály elődjével (VIDEO)
- 2025-04-26 - Egy vezető bolgár cég a Silver Star különleges változata mellett döntött a Mercedes Tourismo mellett
- 2025-04-25 - 20 évvel ezelőtt a Honda Civic visszatért a sportos stílushoz
- 2025-04-24 - Stiláris változások a VW Polo-nál 20 évvel ezelőtt: több hasonlóság a "nagy testvérrel"
- 2025-04-23 - A Dacia Jogger megkapja a Nissan emblémát
- 2025-04-22 - Fuss el a VW T5 és T6 legerősebb dízelei elől!
- 2025-04-22 - Honda Accord Coupe: az első zárt fényszórókkal
