Használt luxuslimuzinok: BMW 7-es sorozat (F01)
A használt luxuslimuzinok kényelmükkel, presztízsükkel és erejükkel nyűgöznek le – értékvesztésük is lenyűgöző magazin piese auto ieftine.

Gyakran írunk akciókról és új, klasszikussá váló autókról. Ebben az értelemben különösen csábító szegmens a használt luxuslimuzinok, amelyek gyakran jóval kevesebb, mint húsz év után érik el legalacsonyabb értéküket. Más szóval: az autók ekkor csak az eredeti új ár 10-20 százalékát érik.
A lenyűgöző autók árának gyors csökkenése azonban ritkán annak köszönhető, hogy el nem ismert tehetségekről van szó. Valójában egy ilyen korábbi technológiai vezető fenntartásának költségei gyakran jelentősek. Ez a különösen drága alkatrészeken kívül az autókban alkalmazott összes technológiának is köszönhető. Javításkor sok alkatrész nehezen hozzáférhető, különösen szűk motorterekben. És a javítóműhelyek óradíjai is jelentősen emelkedtek az elmúlt években Stergatoare SWF.
BMW 7-es sorozat (F01)
Gyártási időszak: 2008-2015.
teljesítmény: 245-544 LE
ár: 24 000 BGN-től
A Mercedes S-osztályra esküdt vásárlóknak mindenképp el kellett csodálkozniuk a BMW által a 7-es sorozattal meggyújtott műszaki tűzijátékon. Az F01-es generációban először szerepelt a kettős meghajtású, integrált aktív kormányzás, ahol a hátsó kerekek ferdén kormányoznak. 2,5 fokig, valamint egy infotainment rendszer a hátsó ülésekhez, az első ülések háttámláiba integrált monitorokkal. Szintén újdonság volt az iDrive rendszer, amely megkönnyítette a pilótafülke kezelését a vezérlő körüli nyomógombokkal. A széles motorválasztékban 6-, 8- és 12-hengeres változatok, de két hibrid is megtalálható, a későbbiben (a 2012-es facelift-ből) soros 6-hengeres benzinmotort használnak a V8-as helyett valóban gazdaságos, de már alig találom használtan.
Gyengeségek: Az újítások egy része időközben problémákat okozott. Az 1400 BGN értékű iDrive vezérlő a megfizethetőek közé tartozik. A népszerű 730d dízelváltozatra jellemzőek a hibás EGR-szelepek vagy a szivárgó hűtők. Az integrált kormánymű részben zajokat ad, részben a hátsó kerekek kanyarhelyzetben blokkolnak. A soros 6 hengeres benzinmotor (N54) sérülékeny a turbó szelepe. Legyen óvatos a V8-as benzines egységekkel (N63): itt a fogaskerékláncok mellett a turbinák és a hengerfejek is problémásak.
- 2025-07-01 - A VW betiltja a jobb első ülés használatát
- 2025-06-30 - A Stellantis visszahozza a Hemi-V8-as motort!
- 2025-06-28 - A Kia Sportage motorunk 53 ezer kilométernél tönkrement (KITERJESZTETT TESZT)
- 2025-06-27 - 50 évvel ezelőtt a bolgár motorkerékpár-ipar történelemkönyvekbe vonult
- 2025-06-26 - Opel Frontera: kényelmes családi SUV rengeteg hellyel
- 2025-06-25 - Legújabb motorkerékpárok 2025: Royal Enfield Classic 650
- 2025-06-24 - Az új Opel Frontera eredeti tartozékokkal a természetben töltött nyaraláshoz
- 2025-06-23 - Dacia 1302 - 50 év telt el az első céges pickup premierje óta
- 2025-06-21 - Védői trófea: elkezdődik a kaland!
- 2025-06-20 - Az új elektromos Ford Puma 57 700 levas indulóárral támadja a bolgár piacot.
