Hogyan integrálja a DS Automobiles a Formula E technológiáit a sorozatgyártású modelljeibe?
A motorsport mindig is kulcsfontosságú gyorsítója volt a személygépkocsik kutatásának és fejlesztésének. A DS Automobiles volt az első prémium autómárka, amely 2015-ben benevezett az ABB FIA Formula E világbajnokságba, és a mai napig folytatja sportos kalandját ebben az innovatív, teljesen elektromos sorozatban, miközben egyidejűleg olyan elektromos személygépkocsi-kínálatot fejleszt, amely mind a fizikai alkatrészek, mind a szoftverek szintjén profitál a technológiatranszferből piese auto online.

A DS Automobiles új zászlóshajója, az N°8 rekordnak számító, 750 kilométeres (WLTP ciklus szerinti) kombinált hatótávolságot kínál, közvetlenül kihasználva a világ versenypályáin felhalmozott technológiai szakértelmet.
A regeneratív fékezés, amely kulcsfontosságú eleme a Formula E-nek, csak egy a teljesen elektromos sorozatból leszűrt értékes tanulságok közül. Ez a rendszer azonnal aktiválódik, amint a vezető felengedi a gázpedált, és három teljesítményszinttel rendelkezik, amelyeket a kormánykeréken található fülekkel lehet szabályozni.
A különböző energia-visszanyerési szintek mellett a N°8-as modell egypedálos funkcióval is rendelkezik, amely lehetővé teszi a sima vezetést anélkül, hogy a fékpedált le kellene nyomni.
Az összkerékhajtás intelligens vezérlése egy másik, a Formula E által ihletett funkció. Csakúgy, mint a DS E-TENSE FE 25 minden versenyrajtnál, az N°8 AWD LONG RANGE is álló helyzetből (valamint eco/normál/sport módban kick-down közben) az összes összkerékhajtást használja az optimális tapadás érdekében gyorsítás közben.
A technológiatranszfer az egyik fő ok, amiért a DS Automobiles részt vesz a Formula E-ben. Mindent, amit a márka az elmúlt 10 évben az elektromos versenyzés terén megtanult az anyagokról és a stratégiákról, a személygépkocsikat fejlesztő csapatok alkalmaznak.
Minden verseny, minden dobogós helyezés és minden győzelem technológiai előrelépést és páratlan élményt jelent a DS Automobiles ügyfelei számára.
- 2025-07-02 - 510 LE és 50 000 km alatt: használt AMG V8-as motorral
- 2025-07-01 - A VW betiltja a jobb első ülés használatát
- 2025-06-30 - A Stellantis visszahozza a Hemi-V8-as motort!
- 2025-06-28 - A Kia Sportage motorunk 53 ezer kilométernél tönkrement (KITERJESZTETT TESZT)
- 2025-06-27 - 50 évvel ezelőtt a bolgár motorkerékpár-ipar történelemkönyvekbe vonult
- 2025-06-26 - Opel Frontera: kényelmes családi SUV rengeteg hellyel
- 2025-06-25 - Legújabb motorkerékpárok 2025: Royal Enfield Classic 650
- 2025-06-24 - Az új Opel Frontera eredeti tartozékokkal a természetben töltött nyaraláshoz
- 2025-06-23 - Dacia 1302 - 50 év telt el az első céges pickup premierje óta
- 2025-06-21 - Védői trófea: elkezdődik a kaland!
