Hurrá! Újabb 3 km-t nyitottak meg a Hemus autópályán
Ma, 13.12-én megnyitották a forgalmat a Hemus autópálya új, 3 km-es szakaszán a Dermantsi alállomástól a III-307 Lukovit-Ugarchin úttal való csatlakozásig az autópálya 103. kilométerénél, a 12 tonnánál nehezebb járművek számára. Ezzel befejeződött az 1. szakasz építése. Emlékeztetünk arra, hogy október 5-én megnyitották a forgalmat a Hemus autópálya 10 km-es szakaszán a Boaza és a Dermantsi útkereszteződés között, a munkálatok a következő 3 km-en folytatódnak magazin de piese auto online.

Az 1. szakaszban két útkereszteződés található, a "Boaza" és a "Dermantsi", amelyeken keresztül az új útvonal csatlakozik a régió köztársasági úthálózatához. A két nagy útkereszteződés mellett további négy nagy híd található a Vit folyón /a 89., 90., 91. és 98. km-nél/. Minden híd két független szerkezettel épült a forgalmi irányok szerint, mindegyik sáv két sávval rendelkezik. Az első híd a 89. km-nél 534 m hosszú, összesen 17 nyílással rendelkezik, a létesítmény magassága 12 m. A második híd a 90. km-nél található. Jobb sávja 694,2 m, a bal oldali pedig 730,7 m hosszú. A stabilitás növelése érdekében a létesítmény mindegyik nyílásába 5 gerendát szereltek be, amelyeket vasbeton monolit betonlap köt össze. A 91-es km-nél lévő híd 632,8 m, a 98-as km-nél lévő pedig 221 m hosszú. A hidakon, valamint előttük és utánuk bal és jobb oldalon közel 100 m hosszú szakaszon zajszigetelő falakat építettek a környezet védelme és az intenzív forgalomból eredő zajhatás csökkentése érdekében. Két viaduktot is építettek a 100-as és 101-es km-nél, amelyek hossza 440, illetve 352 m. A szakaszon 6 mezőgazdasági alul- és felüljáró, valamint 6 alul- és felüljáró található a köztársasági és önkormányzati utak kereszteződésében. A szakaszon egy rekreációs terület is található, amely a 94-es km-nél található mindkét forgalmi sávban.
A Hemus autópálya 2. és 3. szakaszán folytatódnak az építési munkálatok, összesen 36,28 km hosszan - a Dermantsi úti csomópont végétől a II-35 Pleven - Lovech úthoz való csatlakozásig, beleértve a Pleven alkörzetet is.
- 2025-12-13 - A Porsche bemutatta a 911-es egy különleges változatát, tisztelegve a vizionárius tervező, Ferdinand Alexander Porsche előtt.
- 2025-12-12 - Feloldják a belső égésű motorok tilalmát!
- 2025-12-11 - A Volkswagen ismeretlen Minije, amelyet fél évszázaddal ezelőtt alkottak meg
- 2025-12-10 - SMZ-C3D: mítoszok és tények a legendás "Invalidkáról"
- 2025-12-09 - Renault 25: a luxus érzése a 80-as évekből
- 2025-12-08 - Kreatív szabadság a szocialista Lengyelországban: a Fiat 126P és a Polonez keveréke
- 2025-12-06 - Toyota GR GT: A Supra nagyobbik „testvére” V8-as motorral érkezik.
- 2025-12-05 - Opel OSV 40: a biztonságért folytatott csata fél évszázaddal ezelőtt kezdődött
- 2025-12-04 - 60 éve mutatkozott be az első Opel GT
- 2025-12-03 - A Fabiából hiányzik a finomság











