M235 Gran Coupé kisebb erővel az arculatváltásban
A 3 ajtós Series 2 után a BMW a Gran Coupénak is arculatot adott – a megújult dizájn mellett végre ívelt kijelzőt is kapott a modell piese auto autopower.

A 3 ajtós Series 2 Coupé 2024 nyarán megújult – csak idő kérdése volt, hogy a nagy ötajtós testvér is megkapja. Most a modernizált Series 2 Gran Coupé-t is bemutattuk.
A modell piaci bevezetése 2025-re esik, a 2-es sorozatú Gran Coupé 220 benzinmotorral (az „i” már kimaradt a jelölésekből, hogy ne keverjük össze a BMW elektromos modelljeivel) körülbelül 82 000 BGN-ről indul Rulment roata Fag.
Az M235 csúcsmodell közel 120 000 BGN áron lesz kapható. A 218d alapváltozat 83 000 BGN-be, a legerősebb 220d 88 000 BGN-ba kerül.
A megjelenésben nincsenek nagy meglepetések. Elöl keskenyebb vesék és fényszórók vannak. A jellegzetes hűtőrács most az új formájú és természetesen dühös megjelenésű fényszórók alatt helyezkedik el. A LED lámpák alapfelszereltség, a mátrix LED lámpák felár ellenében.
Az új lökhárító kiemeli a középső szellőzőnyílást, míg az oldalsó szellőzőnyílások nagyobbnak tűnnek. A BMW logó most már az új M4-hez hasonlóan be van ágyazva.
A Gran Coupé új hátsó lámpái agresszívebbek. A fényjelzés új. A közönséges modellekben nincsenek a lökhárítóból kiálló végkipufogó csövek, csak az M235 csúcsmodellben más. Ismét négy kipufogócsővel rendelkezik, amelyek kiemelik a lökhárító fekete elemét.
Méretek: csomagtartóban nincs változás
Szinte minden irányban hozzáadtak egy keveset. A 20 milliméterrel hosszabb hossz 4546 millimétert és 2670 tengelytávot jelent. Az 1445 milliméteres magasság plusz 25 millimétert jelent. A szélesség változatlan marad - 1800 milliméter. Ez vonatkozik a 430 literes csomagtartóra is – a mild hibridben ez 70 literrel kevesebb.
Belső tér: végre ívelt kijelzővel
Az arculatváltással a 2-es sorozatú Gran Coupé ívelt kijelzővel rendelkezik. Ismerős számunkra az összes többi BMW modellből. Előreláthatólag az iDrive kapcsoló hiányzik. A pilótafülke használata helyett az érintőképernyő hangutasításai vezérlik. Ez a Series 2 Gran Coupé gomb nélküli klímavezérlését is jelenti.
A középkonzolon egy forgókapcsoló található, amely szabályozza a hangerőt és az audiorendszert. Mellette található a mozgásmódok kapcsolója. A kormányon maradt néhány gomb, az új kialakítású ülések pedig nagyobb kényelmet biztosítanak a hosszú úton.
Motorok: Az M235 kissé alulteljesít
A motorok tekintetében a BMW a facelifttel kicsit lerövidítette a kínált opciókat: mindössze 4 hajtási lehetőség közül választhatnak a vásárlók, az alap egy dízel. A 218d 150 lóerős. Ezek közé tartozik a 220-as két változata, egy dízel 163 LE-vel. és benzines, 170 LE-vel, enyhe hibridként villamosítva.
A csúcsmodell és egyben az egyetlen kettős meghajtású változat az M235. Papíron kicsit "gyengébb" lesz: pontosan 300 LE-vel, 6 LE-vel. kevesebb, mint a facelift előtt, és 400 Nm maximális nyomatékkal (előtte 450 Nm volt). Ez azonban nem tükrözi sem a 100 km/órás sprintet, sem a 250 km/h-s végsebességet (korlátozott. Minden változathoz 7 fokozatú Steptronic automata sebességváltó társul).
- 2025-12-20 - Gondtalan hozzáférés a Mercedes-Benz Trucks digitális szolgáltatásaihoz
- 2025-12-19 - Mercedes A-osztály a TÜV előtt: szilárd alapmodell Benz
- 2025-12-18 - BMW Z4: egy igazi versenyzésre termett roadster (visszatekintés)
- 2025-12-17 - Éljen a király? (visszatérés a Forma-1 világába két évtizeddel ezelőtt)
- 2025-12-16 - Mercedes R-osztály: az Airbus útja
- 2025-12-15 - Az új Smart majdnem 5 méter hosszú!
- 2025-12-14 - Hurrá! Újabb 3 km-t nyitottak meg a Hemus autópályán
- 2025-12-13 - A Porsche bemutatta a 911-es egy különleges változatát, tisztelegve a vizionárius tervező, Ferdinand Alexander Porsche előtt.
- 2025-12-12 - Feloldják a belső égésű motorok tilalmát!
- 2025-12-11 - A Volkswagen ismeretlen Minije, amelyet fél évszázaddal ezelőtt alkottak meg











