Mercedes CLK 63 AMG Black Series: használt autó
Nagy lökettérfogatú V8-as motor, széles első nyomtáv és hiányzó hátsó ülések. Ami versenyautónak tűnik, azt a Mercedes CLK 63 AMG Black Series formájában kínálja – normál utakra. Használt modellként viszonylag megfizethető piese auto dezmembrari.
A Mercedes „Black Series” modelljei kultikus státuszt élveznek a márka rajongói körében, és használatban is meglehetősen drágák. Ami a 400 LE-s szívó V8-as benzines SLK 55 Black sorozattal kezdődik, az a tuningspecialisták eddigi legerősebb változatával ér véget: az AMG GT Black Series 730 LE-vel. e két változat között a CLK 63 AMG Black Series.
Ez a szuper CLK a második modell, amely megkapta a Black Series logót a Mercedestől. Az autó első és hátsó nyomtávja megnövelt, a sárvédők szélesebbek. Külsőleg a Black Series az újratervezett CLK 63 AMG-re hasonlít, amelyet a Mercedes Forma-1-es biztonsági autóként adott.
177 500 BGN ennek az olcsó fekete sorozatnak az ára. Ezt a modellt 2008 júliusában regisztrálták először, a második gyártás közepétől (2007-től 2009-ig). Az autó futásteljesítménye 66 000 kilométer.
A hirdetésből megtudjuk, hogy amerikai modellről van szó. A sebességmérőt azonban úgy tűnik, mérföld/óráról kilométer/órára változtatták. Itt hiányoznak a modell amerikai változataira jellemző oldalsó reflektorok.
A szívó V8-as motor lökettérfogata meghaladja a 6208 köbcentimétert – vagyis nem éppen 6,3 liter. 507 LE-vel és 630 newtonméteres motorblokk kiváló adatokkal rendelkezik. A 0-ról 100 km/órára gyorsulási időt 4,3 másodpercre adja meg a Mercedes, a végsebessége pedig 300 km/óra Disc frana TRW.
Annak érdekében, hogy a Black Series ára viszonylag alacsonyan maradjon, az AMG drasztikus intézkedéseket hozott, beleértve a hátsó ülések eltávolítását. A pilótafülkében a sportülések és a szénszálas díszítések sportos hangulatot kölcsönöznek. Felár ellenében vályús ülések is kaphatók, de ebben a modellben nincs ilyen. A kicsi, ferde kormánykereket és a hétfokozatú automata sebességváltó fejlett váltóját leszámítva a belső tér viszonylag normálisnak tűnik.
- 2025-02-13 - 40 éve annak a Renault-nak a premierje óta, amely veszélyt jelentett a Ferrarira és a Porschére
- 2025-02-12 - A Volkswagen első terepjárója fél évszázaddal ezelőtt készült
- 2025-02-11 - 89 kilométer futás elég?
- 2025-02-10 - A Renault új korszakot nyit az elektromos kishaszonjárművekkel
- 2025-02-08 - De Tomaso Pantera L: az elfeledett olasz-amerikai V8-as legenda
- 2025-02-07 - Európában az autók 1,8 százaléka elektromos
- 2025-02-06 - Renault 21: az 1980-as évek divatjának erős visszhangja
- 2025-02-05 - Az 5 ajtós Jimny egy másik piacot támad meg
- 2025-02-04 - Az új BMW M3 CS Touring: a családdal és 550 LE-vel a pályán
- 2025-02-03 - Az európai autóipar a CO2-bírságok ellen
