Stiláris változások a VW Polo-nál 20 évvel ezelőtt: több hasonlóság a "nagy testvérrel"
Visszatekintés: ezt írta Bulgária 20 évvel ezelőt magazin de piese auto online.

A külső stílusbeli változások után a VW Polo kiforrottabb külsőt kapott, és végre felnőtt.
Nagyon szép dolog, hogy van egy bátyád... Van kivel játszani, van kivel megvédeni a rosszfiúktól, és néha példaként szolgálhat számodra. Pontosan ez a helyzet a VW Polóval, amelynek megjelenése immár közvetlenül a nagy Passat tulajdonságaira emlékeztet.
Új ruháiban jelenik meg a piacon a Volkswagen kis bestsellerje, hossza (3,92 m) pedig az április végi műtét miatt 2 cm-rel nőtt. Az 1,65 m-es szélesség, az 1,47 m-es magasság és a 2,46 m-es tengelytáv változatlan marad. Természetesen a Polo az elegáns Passat stílusában megváltozott megjelenése sokkal kiforrottabb megjelenést kölcsönöz neki, amit a hátsó lámpák megváltozott stílusa és a hátsó ablak elkeskenyedő alsó kontúrja egészít ki. Ezzel szemben a modernizált változat belseje nagyjából változatlan maradt. Az újítások itt a műszertárcsák átdolgozott grafikájára, a felfrissített kárpitmintákra és az új kormánykerekekre korlátozódnak. A modell felszereltsége azonban javult. Az összes Polo-változat alapfelszereltsége lesz az ABS a legmodernebb vészfékrásegítéssel, az elektromos első ablakok, a központi zár és a klímaberendezés a Comfortline felszereltségi szinttől felfelé.
Kicsi autó, kilenc motorból álló nagy választékkal
Nem hanyagolták el a biztonsági intézkedéseket sem. Az első két ülés első és oldalsó légzsákjai továbbra is alapfelszereltségben maradnak, az első és a hátsó üléseken utasok fejét védő függönyök pedig opcióként kaphatók. A 100 LE alatti teljesítményű változatok esetében az ESP rendszer is felárat igényel. falu
A frissített modell motorháztetője alatt régi jó ismerősök lelhetők fel. A paletta meglehetősen széles, és kilenc opció közül választhat – az öt benzinmotor 55 és 100 LE közötti teljesítménytartományt fedi le. vel., a dízelek potenciálja pedig 70 és 130 LE között van. falu
A legjobb hír azonban továbbra is az árak jelenlegi szinten tartása lehet. Németországban az alapmodell 1,2 literes motorral és 55 LE-vel. falut 11 250 euróért kínálják, az 1,4 literes, 70 lóerős TDI árát. 13 485 euró lesz. Mindkét esetben háromajtós, háromhengeres autókról van szó, és természetesen - az új megjelenéssel a la "nagy testvérrel". Nem hangzik rosszul!
- 2025-12-17 - Éljen a király? (visszatérés a Forma-1 világába két évtizeddel ezelőtt)
- 2025-12-16 - Mercedes R-osztály: az Airbus útja
- 2025-12-15 - Az új Smart majdnem 5 méter hosszú!
- 2025-12-14 - Hurrá! Újabb 3 km-t nyitottak meg a Hemus autópályán
- 2025-12-13 - A Porsche bemutatta a 911-es egy különleges változatát, tisztelegve a vizionárius tervező, Ferdinand Alexander Porsche előtt.
- 2025-12-12 - Feloldják a belső égésű motorok tilalmát!
- 2025-12-11 - A Volkswagen ismeretlen Minije, amelyet fél évszázaddal ezelőtt alkottak meg
- 2025-12-10 - SMZ-C3D: mítoszok és tények a legendás "Invalidkáról"
- 2025-12-09 - Renault 25: a luxus érzése a 80-as évekből
- 2025-12-08 - Kreatív szabadság a szocialista Lengyelországban: a Fiat 126P és a Polonez keveréke











