Teszt: A BMW iX kiváló autó hosszú utakra
Az iX rendkívül halkan gurult az első teszt során, még nagy sebességnél is. Olyan trükkök segítették neki, mint a hab a gumik belsejében. Az általunk tesztelt iX xDrive50 légrugózása nagyon jól működik compresor supraalimentare bts turbo pret.

Az erőleadás lenyűgöző. A nagyszámú newtonméter mindig rendelkezésre áll. A csaknem 2,6 tonnát nyomó SUV nyugodtan, de rendíthetetlenül gyorsul. Ráadásul az elektronika szinte telepatikusan szabályozza az első és a hátsó villanymotorok közötti teljesítményelosztást. Ez a fajta összkerékhajtás az egyetlen helyes módja annak, hogy a 765 Newtonmétert az útra küldjük.
Könnyű kezelhetőség és alacsony fogyasztás
Ugyanakkor az autó könnyen adagolható, fokozatosan felépül és meglehetősen intelligensen. Nagyszerű: a pedál lenyomása szabadonfutás módból elég hevesen előrelendíti az iX-et. A nyugodt eco üzemmódban váratlanul keveset fogyasztott az autó: 25 kWh alatti teljesítmény is lehetséges.
Az AUTO BILD-et továbbra sem sikerült megtalálni az iX BMW teljesen finom hajtógépében. A kormány túl könnyű ehhez a súlycsoporthoz, és a visszajelzések sem túl jók. Ráadásul túlzott koncentrációt igényel a hatalmas és nehéz, 22 colos kerekekkel szerelt autó eligazodása a helyközi utakon.
Jan Horn következtetése: Magabiztos, gyors és kényelmes – első osztályú autó hosszú utazáshoz. A futásteljesítménye is megfelelő.
Az iX M60 meggyőző a tesztben
A legerősebb iX a tesztben: az M60-hoz hasonlóan a SUV is erős, gyors, kényelmes, tágas és kiválóan csatlakoztatható. Különösen az infotainment rendszer nyűgözött le minket nagyon jó hangutasítási rendszerével. A rendkívül erős hajtáslánc is örömet okozott nekünk – a dinamikus jellemzők kiválóak. Ellenkező esetben az ára meglehetősen magas.
- 2025-12-15 - Az új Smart majdnem 5 méter hosszú!
- 2025-12-14 - Hurrá! Újabb 3 km-t nyitottak meg a Hemus autópályán
- 2025-12-13 - A Porsche bemutatta a 911-es egy különleges változatát, tisztelegve a vizionárius tervező, Ferdinand Alexander Porsche előtt.
- 2025-12-12 - Feloldják a belső égésű motorok tilalmát!
- 2025-12-11 - A Volkswagen ismeretlen Minije, amelyet fél évszázaddal ezelőtt alkottak meg
- 2025-12-10 - SMZ-C3D: mítoszok és tények a legendás "Invalidkáról"
- 2025-12-09 - Renault 25: a luxus érzése a 80-as évekből
- 2025-12-08 - Kreatív szabadság a szocialista Lengyelországban: a Fiat 126P és a Polonez keveréke
- 2025-12-06 - Toyota GR GT: A Supra nagyobbik „testvére” V8-as motorral érkezik.
- 2025-12-05 - Opel OSV 40: a biztonságért folytatott csata fél évszázaddal ezelőtt kezdődött











