Teszt: A BMW iX kiváló autó hosszú utakra
Az iX rendkívül halkan gurult az első teszt során, még nagy sebességnél is. Olyan trükkök segítették neki, mint a hab a gumik belsejében. Az általunk tesztelt iX xDrive50 légrugózása nagyon jól működik compresor supraalimentare bts turbo pret.

Az erőleadás lenyűgöző. A nagyszámú newtonméter mindig rendelkezésre áll. A csaknem 2,6 tonnát nyomó SUV nyugodtan, de rendíthetetlenül gyorsul. Ráadásul az elektronika szinte telepatikusan szabályozza az első és a hátsó villanymotorok közötti teljesítményelosztást. Ez a fajta összkerékhajtás az egyetlen helyes módja annak, hogy a 765 Newtonmétert az útra küldjük.
Könnyű kezelhetőség és alacsony fogyasztás
Ugyanakkor az autó könnyen adagolható, fokozatosan felépül és meglehetősen intelligensen. Nagyszerű: a pedál lenyomása szabadonfutás módból elég hevesen előrelendíti az iX-et. A nyugodt eco üzemmódban váratlanul keveset fogyasztott az autó: 25 kWh alatti teljesítmény is lehetséges.
Az AUTO BILD-et továbbra sem sikerült megtalálni az iX BMW teljesen finom hajtógépében. A kormány túl könnyű ehhez a súlycsoporthoz, és a visszajelzések sem túl jók. Ráadásul túlzott koncentrációt igényel a hatalmas és nehéz, 22 colos kerekekkel szerelt autó eligazodása a helyközi utakon.
Jan Horn következtetése: Magabiztos, gyors és kényelmes – első osztályú autó hosszú utazáshoz. A futásteljesítménye is megfelelő.
Az iX M60 meggyőző a tesztben
A legerősebb iX a tesztben: az M60-hoz hasonlóan a SUV is erős, gyors, kényelmes, tágas és kiválóan csatlakoztatható. Különösen az infotainment rendszer nyűgözött le minket nagyon jó hangutasítási rendszerével. A rendkívül erős hajtáslánc is örömet okozott nekünk – a dinamikus jellemzők kiválóak. Ellenkező esetben az ára meglehetősen magas.
- 2025-10-29 - A történelem legerősebb sorozatgyártású Golf GTI-je
- 2025-10-28 - Lancia ECV2: túl jó a maga korához képest
- 2025-10-27 - Biotámadás a lakkon (visszatekintés)
- 2025-10-26 - 95,9 százalékkal csökkent a Porsche profitja
- 2025-10-25 - Ennek az Audi 100 TDI-nek az üzemanyag-fogyasztása mindössze 1,76 liter volt.
- 2025-10-24 - Egy másik szakasz elválasztó oszlopokkal a biztonság növelése érdekében
- 2025-10-23 - KS-80: a legendás Zündapp márka legújabb modellje
- 2025-10-22 - Ez a W 140 hússzor annyiba kerül, mint az S 600
- 2025-10-21 - A Volkswagen bővíti lengyelországi üzemét az új elektromos Crafter számára
- 2025-10-20 - A Dongfeng Box hegesztései nem feleltek meg az Euro NCAP töréstesztjének.











