Audi RS 4 egy szófiai garázs áráért
Szerettél volna már olyan kombit vezetni, ami a német autópályákon vadóckodó Porsche-sofőröket boldoggá tenné? Ezzel az Audi RS 4-gyel ez nem lesz probléma! Ahogy sejthető, ez nem egy gyári 2001-es RS 4 B5.. magazin de piese auto online.

Bár még eredeti állapotában sem mondható lassúnak az RS 4: az Audi az S4-ből származó 2,7 literes V6-os motort használja, amelyet később a Cosworth fejlesztett tovább. 265 lóerős teljesítményét 381-re növelték, a maximális nyomatékot pedig 400-ról 440 Nm-re.
De az RS 4 korábbi, kézi sebességváltóval rendelkező tulajdonosának ez egyértelműen nem volt elég. Az ikonikus kombi, amelyből mindössze 6030 darab készült, most lenyűgöző 799 lóerővel rendelkezik! Összehasonlításképpen: az Audi, amint ezen a videón egy 911 Carrerát "üldöz" 600 lóerős. A tuningért az MTM Motorentechnik Mayer felelős cég, amely a B5-öt a 2. fokozatba emeli, új ECU-val és egyéb fejlesztésekkel látja el.
Ez önmagában nem elég – az Audit teljesen át kell alakítani a jobb dinamikus teljesítmény érdekében. A kombi új felfüggesztést kapott Bilstein coiloverek, Michelin Pilot Sport PS2 gumiabroncsok, Pagid sportfékbetétek, új kuplung és speciális bevonatú szinkronkapcsolók (a kisebb kopás és a jobb váltásérzet érdekében).
Természetesen ez csak egy kis része a fejlesztéseknek, a teljes listájuk mindenképpen túl hosszúra venné a bejegyzést. De mindenesetre egyértelmű, hogy ha eredeti megjelenést keresel, akkor nem a megfelelő helyen jársz. Ennek a "futónak" az összes alkatrészét a gyors vezetésre és a maximális tartósságra tervezték.
Belül az új tulajdonos kiváló minőségű Recaro Pole Position üléseket talál – teljes egészében bőrkárpitozásúakat, valamint egy Alcantara borítású kormánykereket. Minden jó állapotban van – a komoly, 205 800 kilométeres futásteljesítmény ellenére. Jelenleg nincsenek nagyobb kilométerrel rendelkező RS4 B5-ösök a használt autó piacon. A kombi azonban most átesett egy TÜV ellenőrzésen. Bizonyára ezt a Tracktool-t nemcsak gyorsan vezették, hanem precízen és gondosan is "karbantartották".
És az ár? 44 900 euró (kb. 90 ezer leva) – amivel ez az RS 4 az egyik olcsóbb a piacon. Jelenleg a népszerű kombi legdrágább példányait 180 000 BGN körüli összegért árulják! A modellgeneráció legdrágább képviselői azonban a gyűjtőknek szólnak – eredeti állapotban vannak, és nagyon kevés kilométerrel rendelkeznek.
- 2025-12-15 - Az új Smart majdnem 5 méter hosszú!
- 2025-12-14 - Hurrá! Újabb 3 km-t nyitottak meg a Hemus autópályán
- 2025-12-13 - A Porsche bemutatta a 911-es egy különleges változatát, tisztelegve a vizionárius tervező, Ferdinand Alexander Porsche előtt.
- 2025-12-12 - Feloldják a belső égésű motorok tilalmát!
- 2025-12-11 - A Volkswagen ismeretlen Minije, amelyet fél évszázaddal ezelőtt alkottak meg
- 2025-12-10 - SMZ-C3D: mítoszok és tények a legendás "Invalidkáról"
- 2025-12-09 - Renault 25: a luxus érzése a 80-as évekből
- 2025-12-08 - Kreatív szabadság a szocialista Lengyelországban: a Fiat 126P és a Polonez keveréke
- 2025-12-06 - Toyota GR GT: A Supra nagyobbik „testvére” V8-as motorral érkezik.
- 2025-12-05 - Opel OSV 40: a biztonságért folytatott csata fél évszázaddal ezelőtt kezdődött











