Audi RS 4 egy szófiai garázs áráért

Szerettél volna már olyan kombit vezetni, ami a német autópályákon vadóckodó Porsche-sofőröket boldoggá tenné? Ezzel az Audi RS 4-gyel ez nem lesz probléma! Ahogy sejthető, ez nem egy gyári 2001-es RS 4 B5.. magazin de piese auto online.

Audi RS 4 egy szófiai garázs áráért

Bár még eredeti állapotában sem mondható lassúnak az RS 4: az Audi az S4-ből származó 2,7 literes V6-os motort használja, amelyet később a Cosworth fejlesztett tovább. 265 lóerős teljesítményét 381-re növelték, a maximális nyomatékot pedig 400-ról 440 Nm-re.

De az RS 4 korábbi, kézi sebességváltóval rendelkező tulajdonosának ez egyértelműen nem volt elég. Az ikonikus kombi, amelyből mindössze 6030 darab készült, most lenyűgöző 799 lóerővel rendelkezik! Összehasonlításképpen: az Audi, amint ezen a videón egy 911 Carrerát "üldöz" 600 lóerős. A tuningért az MTM Motorentechnik Mayer felelős cég, amely a B5-öt a 2. fokozatba emeli, új ECU-val és egyéb fejlesztésekkel látja el.

Ez önmagában nem elég – az Audit teljesen át kell alakítani a jobb dinamikus teljesítmény érdekében. A kombi új felfüggesztést kapott Bilstein coiloverek, Michelin Pilot Sport PS2 gumiabroncsok, Pagid sportfékbetétek, új kuplung és speciális bevonatú szinkronkapcsolók (a kisebb kopás és a jobb váltásérzet érdekében).

Természetesen ez csak egy kis része a fejlesztéseknek, a teljes listájuk mindenképpen túl hosszúra venné a bejegyzést. De mindenesetre egyértelmű, hogy ha eredeti megjelenést keresel, akkor nem a megfelelő helyen jársz. Ennek a "futónak" az összes alkatrészét a gyors vezetésre és a maximális tartósságra tervezték.

Belül az új tulajdonos kiváló minőségű Recaro Pole Position üléseket talál – teljes egészében bőrkárpitozásúakat, valamint egy Alcantara borítású kormánykereket. Minden jó állapotban van – a komoly, 205 800 kilométeres futásteljesítmény ellenére. Jelenleg nincsenek nagyobb kilométerrel rendelkező RS4 B5-ösök a használt autó piacon. A kombi azonban most átesett egy TÜV ellenőrzésen. Bizonyára ezt a Tracktool-t nemcsak gyorsan vezették, hanem precízen és gondosan is "karbantartották".

És az ár? 44 900 euró (kb. 90 ezer leva) – amivel ez az RS 4 az egyik olcsóbb a piacon. Jelenleg a népszerű kombi legdrágább példányait 180 000 BGN körüli összegért árulják! A modellgeneráció legdrágább képviselői azonban a gyűjtőknek szólnak – eredeti állapotban vannak, és nagyon kevés kilométerrel rendelkeznek.

Autóalkatrészek AutoPower
Autóalkatrészek AutoPower

Bár még eredeti állapotában sem mondható lassúnak az RS 4: az Audi az S4-ből származó 2,7 literes V6-os motort használja, amelyet később a Cosworth fejlesztett tovább

De az RS 4 korábbi, kézi sebességváltóval rendelkező tulajdonosának ez egyértelműen nem volt elég