A Xiaomi SU7-nek lesz egy SUV-os testvére: a YU7
A két modell közötti hasonlóság első pillantásra is nyilvánvaló. Az SU7 még nem elérhető Európában, és a Xiaomi tervei az YU7-tel kapcsolatban sem teljesen ismertek. A SUV várhatóan 2025 júniusában kerül forgalomba Kínában magazin de piese auto online.

Valószínűleg olcsóbb lesz, mint a Tesla Model Y.
Az SU7 szedán induló ára Kínában 57 000 levának megfelelő áron indul, így olcsóbb, mint a versenytársak, mint például a Tesla Model 3 (80 000 leva). A YU7 valószínűleg valamivel drágább lesz, de a SUV valószínűleg nem fogja meghaladni a Tesla Model Y ráncfelvarrásának árát (90 000 leva).
A szedán (szinte) pontos analógja
Az YU7 dizájnja félreérthetetlenül igazodik az SU7 megjelenéséhez – különösen elöl: nagy szellőzőnyílásokkal az első lökhárítóban, jellegzetes, oldalt magasabb motorháztetővel, és természetesen a márkára jellemző fényszórókkal, amelyek formáját a Xiaomi „vízcseppnek” nevezi.
Az SU7-tel ellentétben az YU7 elektromosan behúzható ajtókilincsekkel rendelkezik, amelyek az infotainment rendszeren keresztül is vezérelhetők. Egyébként az SUV és a szedán oldalról nagyon hasonlónak tűnik – leszámítva az arányokat. Ez a hátsó kialakításra is vonatkozik, csak a YU7-en a fénygrafika más és nagyobb.
A dizájnról szólva: nem csak a behúzható ajtókilincsek célja az aerodinamika javítása. A speciálisan formált első motorháztető, a nagy szellőzőnyílások és a 19 colos kerekek kialakítása szintén aerodinamikailag lett megtervezve. A SUV várható légellenállási együtthatója 0,245 lesz.
A Xiaomi a megjelenéskor három színben fogja kínálni az YU7-et: „Smaragdzöld”, „Titánezüst” és „Lávánarancs”.
Méret áttekintése:
hossz: 4,99 m
szélesség: 1,99 m
magasság: 1,60 m
tengelytáv: 3,00 m
hátsó csomagtartó térfogata: 678 – 1758 l
első csomagtartó térfogata: 141 l
0-100 km/h 3,23 másodperc alatt
A Xiaomi új modellje három változatban lesz elérhető: YU7, YU7 Pro és YU7 Max. Az alapmodell 96,3 kWh-s akkumulátorral rendelkezik. és akár 835 kilométeres futásteljesítmény. Teljesítmény tekintetében sincs ok a panaszra - a terepjáró alapváltozata 320 lóerős. és eléri a 240 km/h végsebességet. A „Pro” modell – ugyanazzal az akkumulátorral és négykerék-meghajtással (két villanymotorral) – 469 lóerős. és 770 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik. A végsebessége szintén 240 km/h.
A csúcsmodell, a "Max" 101,7 kWh kapacitású akkumulátorral rendelkezik, amely 760 kilométeres hatótávolságot tesz lehetővé. Kolosszális, 690 lóerős teljesítményt kínál. és a végsebessége 253 km/h. 0-ról 100 km/h-ra 3,23 másodperc alatt gyorsul (alap YU7: 5,88 másodperc, Pro: 4,27 másodperc).
Minden modellváltozat 800 voltos töltési technológiával van felszerelve. A gyártó szerint a "kínaiak" akkumulátora mindössze tizenkét perc alatt tölthető 10-ről 80 százalékra.
- 2025-05-28 - Új elektromos motorkerékpárok 2025-ben: Ultraviolette F77 Mach 2
- 2025-05-27 - Egy kocsi sofőr nélkül: a robottaxik támadása
- 2025-05-24 - Melyek a három legfontosabb elektromos jármű 2025-ben?
- 2025-05-23 - Egy kerékpáros beleütközött egy ritka veterán autóba
- 2025-05-22 - Az új Scenicben egy kamera felismeri a vezetőt, és kifejezetten neki állítja be az ülést.
- 2025-05-21 - Visszatekintés: A Suzuki bemutatja az új Grand Vitarát
- 2025-05-20 - MINI JCW Cabrio: csúcsdinamika a szabad ég alatt 86 ezer leváért
- 2025-05-19 - Audi RS 4 egy szófiai garázs áráért
- 2025-05-18 - A Renault Symbioz már elérhető enyhe hibrid változatban is
- 2025-05-17 - Mansory Pugnator Tricolore: Hangolt Ferrari Purosangue
